piątek, 22 lipca 2011

Tak na początek...

Od dawna myślałem o tym, żeby zacząć pisać o książkach. Do tej pory tylko nieśmiało udzielałem się na portalu lubimyczytac.pl pisząc krótkie notki o tym, co aktualnie przeczytałem. Tutaj może uda mi się opisywać dokładniej moje wrażenia z lektury.

Literatura jest jednym z moich największych zainteresowań i wiele mojego wolnego czasu spędzam czytając coś. Po dłuższym okresie życiowych zmian i zawirowań ostatnio znowu mam nieco więcej czasu na pielęgnowanie mojej pasji. Sprzyja temu również spora ilość książek, które ostatnio dostałem w prezencie oraz gips na nodze skłaniający mnie do dłuższego pozostawania na kanapie :)

Tyle tytułem wstępu. Następny wpis będzie już o jakiejś książce.

5 komentarzy:

  1. Witaj w blogowym światku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przybyłam,zobaczyłam i wpis zostawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w blogowym świecie :) obyś zapuścił w nim jak najtrwalsze korzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że z każdą przeczytaną i opisaną książką będę zapuszczał w tym świecie coraz głębsze korzonki :) Od dość dawna zaglądam na inne książkowe blogi i pora, żebym dał coś od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w gronie blogerów, imienniku :)

    OdpowiedzUsuń